18 februari 2013

Önskeläsning

Önsketankesurfar på Fantastic Fiction och upptäcker att en av mina favorit-äventyrsthrillerförfattare David Gibbins kommer med en ny bok, del 7 i Jack Howard-serien, i maj. Fast pocketen kommer inte förrän i september, och jag har ju resten av serien i pocket... hm...

En annan bok jag verkligen vill läsa är Terminus av Adam Baker, tredje delen i hans serie om viruset som gör människor till ett mellanting mellan zombier och maskiner. Den kommer i juni, enligt Book Depository. Midsommarläsning kanske?

Och The Abominable av Dan Simmons skulle ha kommit i typ april men har nu blivit uppskjuten till oktober! *mutter, mutter* Den har jag också väntat på huuuuur länge som helst. Sen så var det ju det där med att Stephen King skrivit en uppföljare till The Shining; Doctor Sleep kommer i september. Jag som inte ens läst Under the Dome än...

Inga kommentarer: