30 mars 2013

Långfredag och födelsedag!

Igår fyllde jag den anmärkningsvärt höga åldern av 31 år, vilket firades i hufvudstaden som jag och sambon besöker över påsk. Dagen innehöll mestadels matintag bland annat på Tre indier som har i mitt tycke Stockholms bästa indiska käk. Med reservation för att jag inte provat så många indiska restauranger i Stockholm förstås. ;-)

I födelsedagspresent av sambon fick jag en Iron Man-plushie (jag håller på att samla ihop alla Avengers) från SF-bokhandeln. När vi ändå var där passade jag också på att införskaffa en film (House of Bones med Charisma Carpenter!) och en bok (Coldbrook av Tim Lebbon). Lite skräcktema där.

Vi besökte också spelbutiken Dragon's Lair där jag köpte Cthulhu Fluxx för att matcha det Star Fluxx som jag tagit med mig ner. Idag är det ju Tabletop Day så det blir brädspel, våffelbrunch och påskmiddag. Helst ska vi inte gå utanför dörren. :-)

 

2 kommentarer:

Cinnamon sa...

Grattis i efterskott! Du verkar ha haft en superb födelsedag :)

Martina sa...

Tack tack!