4 januari 2013

Alfabetsutmaning 2013

Min alfabetsutmaning för 2012 misslyckades grundligt - jag läste endast sex av maximalt 22 böcker. Så på´t igen 2013 alltså! Fast med 2011 års koncept, dvs. läsa fritt ur oläst-hyllan istället för att lista titlar.

A

B Max Brooks - Världskrig Z

C Clive Cussler - Devil´s Gate

D Jennie Dielemans - Välkommen till Paradiset: reportage om turistindustrin

E Rebecka Edgren Aldén och Tinni Ernsjöö Rappe - Skriet från kärnfamiljen

F

G Neil Gaiman - The Ocean at the End of the Lane

H

I

J Jackson, Shirley - We Have Always Lived in the Castle

K

L Lebbon, Tim - Coldbrook

M

N

O Sofi Oksanen - När duvorna tystnar

P

Q - Inga böcker

R

S

T

U - Inga böcker

V

X - Inga böcker

Y

Z

ÅÄÖ - Inga böcker

4 kommentarer:

Åsa sa...

Även jag misslyckades förra året, blev tre ur hyllan tror jag, men är på'att igen i år...

Martina sa...

Ja, NÅT år måste man ju klara det. =) Kanske det blir i år.

Jenny H sa...

Jag hakade på utmaningen 2011 och klarade den då. Nu känner jag att det är dags igen. Jag hakar gärna på din utmaning, den är rolig!

Martina sa...

Välkommen!